Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 13 juli 2017

Övernattning

Ikväll kom min systerdotter över till mig för att sova över och mysa lite med mig och hundarna. Det är ju trevligt att passa på att göra sådant när hon har sommarlov. Annars har hon ganska fullt upp med skolan och kompisar.

Imorgon ska vi gå ut med hundarna och titta på film. Eventuellt blir det lite bak:) Ikväll har vi redan hunnit med att titta på den supertrevliga filmen Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!