Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 3 juli 2017

Några virkprojekt...

...har jag förstås alltid på gång. Igår fick jag reda på att en kompis hade fyllt år nyligen så då grävde jag i garngömmorna och hittade lite passande garn för en grytlapp.


Hon har nyligen flyttat till en liten nyrenoverad lägenhet och har valt att ha en vit och lugn bas i lägenheten, så då försökte jag att använda lite diskretare färger i grytlappen. Jag vill ju gärna virka med LITE färg i alla fall:) Hoppas att hon gillar den!

Sedan håller jag på att virka en sjal (efter det HÄR mönstret) till en annan god vän, och hon gillar blått.

 
Blått är ju inte min färg så det känns lite ovant, men det kommer att bli en fin sjal! Men jag växlar mellan olika projekt; måste ju få virka i lite rosa och lila färger också:)))
 
Annie

2 kommentarer:

  1. Åh, en blå sjal vill jag ha! Är det svårt? Har du nåt bra mönster?

    SvaraRadera
  2. Du länkar ju till mönstret, jag är visst blind!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!