Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 25 september 2018

Vad gör man inte för en köttbulle...😋

Nyligen så testade jag ett recept på miniköttbullar som jag funderade på att servera på mitt Adventsfika (du kan läsa mer om det PÅ MIN JULBLOGG). De blev jättegoda och jag hade de sedan i en skål i kylskåpet några dagar under tiden som jag sakta men säkert åt upp dem. Innan de var helt slut bestämde jag mig för att ge hundarna varsin; de hade ju sniffat längtansfullt i luften i flera dagar medan jag smaskade på mina goda köttbullar. Så medan jag viftade med en miniköttbulle i luften framför dem en och en passade jag på att filma dem när de gjorde allt för att få smaka på köttbullen...




Vem tycker ni gjorde det bästa jobbet???

När jag sedan åt upp de sista köttbullarna hade jag tre söta hundar som satt och stirrade intensivt på mig (i hopp om att få smaka mer...)...så jag antar att det betyder att köttbullarna fick godkänt av dem med😁.

Annie

4 kommentarer:

  1. Alla tre är ju jätteduktiga. Men min röst faller på Kaxmörten. Han är ju bara såååååå hungrig.Och han gör allt.Gapar och vinkar och sitter på bakbenen. Men alla är ju som vanligt duktige. <3
    Kram,
    T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med; Kaxmörten hade den bästa repertoaren, fast Alfahanen försökte han med, trots att han är ganska stel numera när han ska göra konster...

      Radera
  2. Svar
    1. Visst är de?! Fast jag är ju partisk...

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!