Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 29 april 2014

Korsstygnsinspiration!

Idag fick jag hem lite korsstygnsinspiration! Jag älskar att få nya korsstygnstidningar fulla med härliga mönster och färgglad inspiration. Jag känner hur hjärnan fylls av lust att brodera och skapa något nytt med nål och tråd. Jag fick de här två tidningarna...
 


...och medföljande gåvor:
 
ett häfte med små motiv och...

allt man behöver för att göra en liten portpommä.
 
Sedan fick jag den här tidningen som har mer tidskrävande och lite svårare projekt:
 
 
...och jag måste säga att jag älskar det här fönstermotivet:
 
Det här hamnar definitivt på min Att-Brodera-Lista! Det verkar vara något med mig och fönster just nu...
 
Ha det bra!
 
Annie

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite ny inspiration!

    SvaraRadera
  2. Hej Vilken härlig o mysig sida med inspiration som du har skapat!!!
    Ser ovan korsstygns tidningar som ser ut till
    att vara givande med fina mönster...den med fönstret
    var supersöt ju :)
    Var beställer man o kostnaden
    Nyfiken för på jakt efter mönstertidn.
    Kommer besöka denna sidan mer :) :)

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!