Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 8 april 2014

Julafton i april!

Idag kom brevbäraren med ett mycket trevligt paket! Det innehöll något jag har längtat efter länge:


 
Lite ny medryckande musik att lyssna på och filmen jag har väntat på sedan jag såg den på bio:)
 
Jag tog tillfället i akt att röja lite grann i våran lilla vrå medan jag diggade musiken (säger man fortfarande 'digga' musik?!). Mycket går lättare med bra musik på högsta volym! Det är långt ifrån redo för besökare här hemma, men de värsta tussarna med hundhår försvann in i dammsugaren...
 
Ifall det är någon som undrar så har jag kommit ytterligare en bit på vägen med min virkade löpare:
 

 
Jag är inte så mycket för vitt men det här mönstret gör sig faktiskt ganska bra i en vit krispig version.
Nu ska jag virka vidare...
 
Ha det bra,
 
Annie 
 

2 kommentarer:

  1. Lördag kväll med filmmys hos oss? Du tar med filmen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha förstår inte alls vad du menar..! Vi får se hur jag mår...så trött.

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!