Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 10 april 2021

Våran april-lördag i bilder


Vi började dagen med en välbehövlig sovmorgon och sedan en långpromenad. Det var kallt ute men soligt.


Har jag tur så slutar Solstrålen att dra efter någon halvtimmes promenad, men idag slutade han inte dra förrän vi var 100 meter hemifrån...


Tur att den här fina gamla herren traskar på så fint vid min sida hela tiden. 
Båda hundarna verkar verkligen uppskatta våran nya rutin med långpromenader, men snart måste jag nog börja ta med mig vatten till dem på rundorna...


Jag har verkligen blivit helt kär i dessa färgglada träd och har sytt en del på dem.


Jag har kommit längst med vår-trädet eftersom jag har flest av de färgerna. Det gör mig förstås ingenting för det är så härliga färger att brodera med. Dock är det tråkigt att jag inte kan brodera stammarna än...


Jag har börjat brodera vissa snöflingor också på vinterträdet. Jag älskar verkligen att träden är så olika varandra med olika motiv och färger. 


På kvällen blev jag väldigt glatt överraskad när min underbara syster bjöd mig på en hemlevererad pizza😋💝💝!!! Det passade extra bra eftersom jag är inne i en period när jag inte är sugen på någon av mina vanliga maträtter...och hämtmat är en otrolig lyx för mig.

Då var det ju extra trevligt att halva smaskiga hawaii-pizzan blev kvar till morgondagens middag! 
Tack för middagen syrran💓

1 kommentar:

  1. Vilken underbar syster!
    Fina foton på dina hundar och vilket gulligt broderi du håller på med <3

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!