Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 17 februari 2021

Vantfrossa

 Det har blivit VÄLDIGT mycket vantstickning här den senaste tiden. 
Blått är inte min favoritfärg men eftersom jag hade lite blått garn så blev det ett blåvitt par.


Jag har stickat två sådana här rödvita par...


...och ett likadant par till mig själv fast med vit mudd.


De här svart-vita vantarna har jag stickat två par av och håller nu på att sticka ett tredje par...

Tro't eller ej, men jag drömmer om ännu flera varianter... Jag har ett härligt lila garn som det nog skulle bli ganska fina vantar av så småningom💜..

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa att du njuter av din stickning och att vantarna även får glädja andra <3 De är såååå fina <3 <3

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!