Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 6 augusti 2016

Idag...

... (eller egentligen är det igår eftersom klockan nu är 03.00...) har det inte varit någon OS sport eftersom de har invigningen. Själv är jag inte intresserade av sådana evenemang; jag vill bara se sporterna. Det enda som kan vara kul är att se när vårat land tågar in på arenan.

Så istället har jag ägnat eftermiddagen åt att baka lite åt en kompis som har väldigt dåligt med pengar den här månaden. Det blev två limpor, chokladkladdmuffins och kolakakor. Nu har jag bara en stor disk att ta hand om...


Nu på kvällen har jag virkat på min eviga restgarnsfilt. Skulle vara väldigt trevligt att bli klar med den men det dröjer nog ett tag till...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!