Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 26 augusti 2016

Bloggomvårdnad

Vad härligt det är att sitta här en fredagskväll och veta att hela lördagen är alldeles tom och kan därför fyllas med handarbete...! Underbart!

Då kan man också ta sig tid att ändra lite utseende på bloggen:) Jag har funderat på det ett bra tag, men eftersom jag inte är ett datasnille så tar allt sådant typ av arbete en bra stund för mig, så jag har inte haft ro att ta itu med det...förrän idag!

Så vad tycker ni? Känns ganska fräsch och 'luftigt' tycker jag i alla fall. Kanske inte riktigt så mycket färg som jag brukar ha - älskar rosa och lila mm mm - men det här känns rätt för stunden. Så älskar jag att jag har kommit på att jag kan ha mina egna handarbeten - i detta fall virkning - som bakgrundsbild:)) Det ger hela bloggen precis den stämningen jag vill! Mysigt, personlig och en känsla av 'hemma'!

Nu ska jag fixa lite med min JULBLOGG också.
Ja, ni läste rätt...JULblogg! Det är ju faktiskt 'bara' drygt 4 månader till jul. Och tack vare min julblogg så vet jag att jag faktiskt inte är den enda som tänker på julen i augusti månad:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!