Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 25 augusti 2016

Mys i sängen...

...medan matte gör sig i ordning på morgonen...


...och medan matte tvättar sängkläder...



Annie

2 kommentarer:

  1. De är ju så söööööta när de sover! :) Här är det mest arbete som gäller. Har jobbat varje kväll denna veckan, utom i tisdags när jag blev avtackad från förra jobbet. Vår kvalitetsrapport ska in imorgon, och jag är inte klar än :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de:) Även fast jag vet att jag är partisk! Speciellt söta är Solstrålens knubbiga små tassar; jag älskar hans tassar:)))

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!