Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 25 mars 2016

Långfredag

Idag var vi hos syrran för att fira påsk med min pappa och hans fru som åkte upp till oss över dagen från Stockholm.
Det var en mycket trevlig eftermiddag med god mat, grupp-promenad med hundarna, lite prat om den kommande sommaren och go'fika innan resenärerna var tvugna att hoppa in i bilen igen. Jag tog inte några kort, förutom på hundarna när de delade på en fåtölj...!


Alfahanen stukade frambenet i hundgården på morgonen så han låg mest och tog det lugnt under dagen och var inte med på grupp-promenaden.
Själv har jag fått huvudvärk nu på kvällen så hjärnan fungerar inte så där jättebra just nu. Jag vet bara att jag ser fram emot en lugn och skön lördag imorgon när vi ska ligga i soffan och slappa efter två intensiva dagar:)

Annie

2 kommentarer:

  1. En slappar-dag låter underbart!!!! En sådan skulle jag med vilja kunna få plats med i kalendern. Njut!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det blev inte så mycket slappa under dagen som du kan se i det senaste inlägget!

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!