Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 19 februari 2020

Det var länge sedan...

...som jag skrattade så mycket som jag gjorde ikväll när jag tittade på Masterchef Australien😂😂😂! Det var en lagtävling där de tävlade i par. Varje par skulle bestämma en dessert som de två sedan skulle laga varsin portion av, och som skulle smaka likadant och se likadana ut. Det enda problemet var att det var en vägg emellan de två tävlanden så att de kunde inte se varandra...och det enda sättet att kommunicera var att prata med varandra 'genom' väggen. Och det blev ett ännu större problem eftersom det var FEM par som skulle kommunicera med varandra och för att höras fick de prata väldigt högt. För deltagarna blev det en väldigt svår utmaning som resulterade i ett väldigt oväsen och mycket kaos... alltså väldigt underhållande att titta på😂!!
OM det stämmer att ett gott skratt förlänger livet så har jag haft nöjet att lägga till några månader på mitt liv ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!