Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 18 februari 2020

Kämpar på...

Idag känns det liiite lättare...vilket nog beror på att mensen har kommit. Jag har det senaste året börjat känna igen känslorna som jag går igenom under hormoncykeln och varje gång precis innan mensen så mår jag psykiskt dåligt och det stämde den här gången också.
Så nu får jag se fram emot magvärk istället den närmaste veckan; jippiie😕.
Efter jag kom hem från tandläkarbesöket så började jag sticka på en ny vante i alla fall.


Vi får se hur mycket jag klarar av att sticka den kommande veckan; ganska svårt att sticka med jobbig magvärk.

1 kommentar:

  1. Jag blir alltid arg eller gråter mycket helt oförklarligt innan mens. Eller båda delarna!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!