Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 24 oktober 2018

Våran Lilla Vrå vs Våran Lilla Julvrå

Det blev lite julpyssel idag🎅🎄!

Den här tiden på året blir det alltid samma sak känner jag...Det blir lätt så att jag tyvärr lägger mer tid på julbloggen än den här bloggen😔. I år finns det också en medveten tanke bakom det.
Jag har nämligen känt i ett par år att jag inte HINNER julblogga så mycket som jag skulle vilja, vilket känns jättetråkigt. Julbloggen och julbloggsvärlden ger mig väldigt mycket under den här tiden på året, så att inte hinna med det har känts riktigt tråkigt.
Därför har jag i år bestämt mig för att jag SKA TA MIG TID för det, och försöka sprida ut ALLT julande jag gör så att jag även hinner med julbloggen på det sättet jag vill.
Vi får se hur det kommer att gå närmare jul, men än så länge har jag kunnat göra det. Dock kan det ju bli på bekostnad av den här bloggen ibland.
Men ni vet ju alla var JULBLOGGEN finns så blir det för tråkigt här så kika in där istället😊.
Idag har jag suttit och julpysslat i ett antal timmar och det finns så klart dokumenterat på julbloggen om ni är nyfikna.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!