Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 10 oktober 2018

SÅ TACKSAM

Idag har varit en riktigt kämpig dag. En deprimerande dag när gråten sitter i halsen och allt bara känns så T.U.N.G.T.
De dagarna är jag såååå sååå tacksam att jag i alla fall har mina fyrbenta älsklingar hos mig som håller mig sällskap och ger mig kärlek och fyller mitt liv med något positivt. 


Jag fick upp Alfahanen i soffan en stund så jag kunde gosa med honom...


...och Kaxmörten höll sig nära mig medan jag virkade och försökte förtränga problemen i 
mitt eget liv genom att titta på engelska deckare.


När jag åt plättar till middag låg Kaxmörten ihoprullad bredvid mig och sov och förmedlade samtidigt sin kärlek och sitt stöd. 
Jag är så OTROLIGT tacksam att jag inte behöver vara ensam dagar som denna.
Jag vet inte om jag skulle fixa det...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!