Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 3 oktober 2018

Firar ny säsong med återblick på Bäckis dag med Stanley Cup-bucklan!

I natt börjar NHL igen och Washington Capitals spelar sin första match säsongen 2018-2019 mot Boston Bruins. Så härligt att det är igång och att det blir fullt av ishockey med Nicklas Bäckström på tvn igen! Dessutom finns det flera nya unga svenska jättetalanger att följa i olika lag så det kommer att bli en superintressant säsong!
Själv firar jag med att titta på denna underbara video från sommaren som gick då Nicklas Bäckströms fick sin dag med Stanley Cup-bucklan❤.


Jag blir fortfarande tårögd när jag tittar på filmen och minns tillbaka på stunden i NickBack Arena då han fick bära in bucklan. Jag är så glad att jag fick uppleva det!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!