Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 12 november 2014

Besök

Idag hade jag besök av min systerdotter som pysslade med julklappar (du kan läsa mer om den jultraditionen på min julblogg ). Därför har jag inte gjort så mycket idag - dels tycker jag det är svår att fokusera på viktiga saker när jag har besök, och dels så kunde jag inte hålla på med vissa av mina julklappsprojekt eftersom jag hade sällskap. Men just nu är det inte helt fel att ha en dag som är lite lugnare - det är så mycket julklappsprojekt och julbak och annat som snurrar runt i hjärnan att det kan vara svårt att slappna av och ta det lugnt den här tiden på året. Jag får försöka ta tag i saker igen i morgon... 

Ha det bra,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!