Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 22 oktober 2021

Våran fredag i bilder

På förmiddagen var vi till hundgården och hundarna lekte med sin
boxerkompis.

Fast Kaxmörten var mer intresserad av att bära omkring på hans pipleksak.

På eftermiddagen gick jag till vårat köpcentrum och hittade äntligen lite juliga godsaker.

På Rusta spanade jag in dessa superfina värmeljuslyktor😍. Villhöver!!!

Jag har en del julpapper hemma redan, men jag kommer definitivt handla detta julpapper på Rusta lite närmare jul. ÄLSKAR julpapper med gammaldags jultomtar; så himla fint!

Väl hemma igen tog jag fram lite julpapper och godsaker, satte på lite julmusik och slog in lite julklappar. I år måste jag vara superorganiserad, och del av det är att börja med alla julförberedelser i god tid.

Solstrålen valde att hålla koll på mig från soffan...

...medan min lilla kaxiga följeslagare som vanligt lade sig lite närmare, nämligen vid mina fötter.

Sedan var det dags att koppla av i soffan med lite ishockey och handarbete och sovande hundar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!