Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 15 oktober 2021

Skådisarna Bäckström och Ovechkin😂


(LÄNK till reklamen)

Ni som har följt mig ett tag vet att jag älskar Nicklas Bäckström i Washington Capitals och hans relation till lagkamraten Alex Ovechkin, och nu har de varit med i en reklamfilm som är SÅÅ rolig😂😂😂!!! Jag skrattar högt varje gång jag ser den, och anledningen är ju förstås att den på sätt och vis är sann. Ovechkin är en av de fem bästa målgörarna i hela NHL:s historia och Bäckström har varit med och assisterat på en tredjedel av hans mål, vilket förstås har bidragit till att Bäckström har en sådan bra status i NHL. Det här är den roligaste reklamfilmen jag har sett, och den verkar ha fått ganska mycket uppmärksamhet i USA också.

Det rapporteras tex HÄR

"In the 30-second MassMutual spot, which debuted Tuesday and will air throughout the season on ESPN, TNT and NHL Network, Ovechkin is lounging on his couch and enjoying a bowl of cereal when his wife, Nastya, asks him why Backstrom is on his life insurance policy.

Alex Ovechkin and Nicklas Backstrom among greatest duos in D.C. sports history

“We are a duo,” replies the Capitals’ captain, who suffered a lower-body injury in Washington’s preseason finale and is questionable for Wednesday’s game.

“A duo?” his wife asks.

“Yeah, if something happens to me, who’s Backy going to pass the puck to?” Ovechkin says. “His power-play points might drop. How will he will get his assists? What then?”

The camera cuts to Backstrom wearing sweats and downing a bowl of cereal at the other end of the couch.

“Yeah, what then?” Backstrom, who will be out until at least November with a hip injury, says before slurping the milk in his bowl.

(The Capitals and their fans aren’t eager to find out!)

The amusing ad ends with a shot of an end table, where a framed photo of Ovechkin with his arm around Backstrom on the night Backstrom recorded his 500th career assist is prominently displayed next to a smaller framed wedding photo of Ovechkin and his wife."

Och sedan hör man allra sist när Ovechkins fru frågar honom varför Bäckström alltid är där och äter frukost..?!😂😂😂 Såå himla rolig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!