Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 20 oktober 2020

Uppdatering

 Solstrålen har varit dålig i magen i nästan en vecka, men nu verkar det ÄNTLIGEN gå åt rätt håll. Igår köpte jag avmaskningsmedel för jag var desperat och villig att pröva allt. Jag vet inte om det är det som har hjälpt eller att han har levt på välling det senaste dygnet, eller den stora dosen Canicur (magmedicin) han har fått det senaste dygnet. Och får jag dessutom sova en hel natt utan att behöva vakna och ta ut honom så skulle jag känna mig ännu bättre. Det känns som om jag har haft klippkort hos veterinären så det skulle vara väldigt skönt om det lugnade ner sig med hundarna nu ett tag så jag får återhämta mig känslomässigt.

Sedan har jag haft datorstrul vilket också var väldigt stressande, och nu måste jag komma överens med ett nytt tillbehör vilket gör det krångligare att använda datorn för tillfället. Men det är ju bättre än att behöva byta ut datorn helt... 

Men det känns i kroppen och knoppen att jag har varit ganska stressad och orolig den senaste tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!