Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 16 september 2019

Nu har jag fått tid hos tandläkaren imorgon, men jag tror nog att det kommer bli flera besök... Har svårt att se att de ska kunna åtgärda mitt problem på en gång...men jag hoppas jag har fel.
Senare i veckan har jag dessutom det roliga läkarbesöket att se fram emot...hahaha...så just nu blir det lugnande medicin för att hålla nere ångesten så gott det går, tupplurer framför tvn och lite handarbete i den mån jag orkar; somnar nästan på en gång när jag har virknål/stickor i handen. Huvudet och kroppen orkar inte så mycket just nu...

Någon som älskar att sitta i knäet.

Jag vet inte om mina grabbar känner att matte har det kämpigt, men de håller sig tack och lov väldigt nära mig.


Tack och lov att jag inte är helt själv utan har mina små sötnosar som håller mig sällskap och ger mig välbehövlig villkorslös närhet och kärlek när det som mest behövs.


1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra hos tandläkaren idag och att det kommer kännas bättre efter läkarbesöket än innan. Jobbigt att inte orka handarbeta. Kram

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!