Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 28 maj 2019

En liten resa

I morgon ska jag åka till min mormor och hålla henne sällskap några dagar. Jag vill egentligen inte åka eftersom jag inte vill lämna Kaxmörten och Solstrålen. Dessutom känner jag mig inte riktigt som mig själv efter allt som har varit och då är det alltid skönast att vara hemma... Men mormor är riktigt gammal och det här kan vara min sista chans att umgås med henne, så jag försöker ignorera de jobbiga känslorna och bara tänka på att jag snart, på lördag, är hemma hos hundarna igen. Och förhoppningsvis kommer garnerna och böckerna som jag packat göra att tiden går lite fortare medan jag är bortrest.

Jag kommer inte ha tillgång till en dator heller så jag kommer inte att blogga något. Det är i och för sig inte något problem för mig för jag har haft riktigt svårt att finna motivation till bloggen nu på slutet. Glädjen är liksom borta ur mitt liv nu när jag inte har Alfahanen vid min sida längre och just nu känns det meningslöst att blogga. Jag får pressa ur mig varje inlägg och det känns bara som ytterligare jobbig grej att ta itu med. Så en bloggpaus just nu blir skönt.

Hoppas ni får en fin Kristi himmelfärdshelg🌸🌸🌸!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!