Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 13 november 2018

Festar på tjurmuskel

Just nu har jag ingen lust överhuvudtaget att blogga; har fullt sjå att klara av det riktiga livet. 
Samtidigt vet jag att det är ett sätt att dokumentera Alfahanens sista tid...men det gör så ont...
Men jag tar mycket kort så här kommer några stycken från dagen...


Hundarna stannade kvar hemma medan jag gick till affären en sväng.


 Hundarna får paket varje dag nu. De älskar att slita upp papperet och leta efter godsaker.


Idag hittade de varsin bit smaskig tjurmuskel i paketen.


Tjurmuskel är ett väldigt illaluktande men enligt hundarna väldigt smaskigt tuggis (så jag får stå ut med lukten...). Det är också ett väldigt segt tuggis som räcker väldigt länge så hundarna har tuggat till och från under hela dagen...


...speciellt Solstrålen som är galen i tuggis!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!