Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 14 november 2018

Julfix på balkongen

Klockan är bara 21.00 och jag är såå trött. Min sömn är väldigt oregelbunden nu eftersom stressen och oron för Tyson sitter i kroppen...men här kommer några bilder från de senaste dagarna...

Det är så gulligt när Solstrålen går och lägger sig bredvid Alfahanen i hundbädden.
Dock tror jag inte att Alfahanen är så förtjust i sällskapet.

Idag satte jag upp de juliga balkongdekorationerna. Alla hundar tyckte 
det var mysigt att hänga på balkongen igen.
Tyvärr märkte jag nu på kvällen att ljusslingan inte fungerar så bra som jag vill...
så det måste nog göras om...😔

Finaste killen❤

Som vanligt nöjde sig inte Solstrålen med att stå och spana på de som gick
förbi nedanför balkongen, utan han var bara tvungen att undersöka alla kärl mm. 

Hela gänget står/ligger och spanar❤

Min älskling väntar ivrigt på godis från mig. 
Vad jag kommer att sakna dessa stunder😢💔
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!