Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 13 juni 2015

Bröllopsfirande!!!


Idag firar vi kungligt bröllop i Våran Lilla Vrå! Vad otroligt kul det ska bli att följa prins Carl Philip och Sofias bröllop på tvn från början till slut! Jag är såå glad att de bestämde sig för att bjuda in hela världen till deras bröllop och efterföljande middag mm.

Från början måste jag erkänna att jag hade lite problem med Sofias bakgrund, men när jag fick klart för mig vad Project Playground verkligen är och hur otroligt mycket hon har engagerat sig i Sydafrikas fattiga barn, så ändrade jag snabbt åsikt. Nu tycker jag hon är underbar, och tror att hon kommer att göra ett utmärkt jobb som Svensk Prinsessa!

Vi kommer att åka hem till syrran för att titta på bröllopet eftersom de har mycket större tv än vad jag har, hehe:) Vi har redan planerat våran bröllopsmeny. Det blir potatissallad med färdiggrillad kyckling och grönsallad med fetaost. God färdiglagad mat som vi kan fixa iordning utan att behöva lämna tvn:) Bröllopstårta hos hos blir hembakad pavlova med jordgubbar och till bröllopsfikat har vi butterkaka och chokladbrownies!

Grattis prins Carl Philip och Sofia! Jag önskar er ett långt och lyckligt liv tillsammans!!

Annie

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att ni firar så ordentligt! :) Er bröllopsmeny lät jättegod!

    Själva var vi på djursjukhuset i över 4 timmar.. tur att lillmatte hade hunnit åka till sjön och bada innan det så hon fick LITE sommarlovskänsla.

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!