Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 3 juni 2014

Orange?

Jag har haft problem att sova de senaste nätterna så idag har jag känt mig trött och sliten. Alltså blev det en dag på soffan igen med mera virkning. Jag älskar pastellfärger, framför allt rosa och lila, men min mamma har varít snäll och gett mig en massa orangefärgade bomullsgarner, så jag har försökt komma på sätt att diskret använda upp dem. Färger som orange.- och brunt och beige - är nämligen INTE mina färger, men jag försöker ändå vara sparsam och använda de garner jag redan har. Därav dagens grytlapp... en glad citrongul färg med lite rosalila detaljer och en orange picotkant...


Jag kan bara konstatera att den ser bra mycket piggare och gladare ut än vad jag har känt mig idag!

Ha det bra,
Annie

1 kommentar:

  1. Hej Annie! Jag tycker att grytlappen med den oranga kanten ser trevlig ut! Orange är en fin färg tycker jag, glad och fräsch!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!