Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 20 november 2021

De senaste dagarna i bilder...

 

Idag var det handarbete och vintersport på tvn. Jag försökte bland annat virka
klart min nya julduk.

Kaxmörten ville att jag skulle leka med honom och hans anka.

Morgonpigg Kaxmört

INTE så morgonpigg Solstråle...

Försökte fånga den otroligt vackra solnedgången häromdagen samt de fina juliga ljusslingorna
på sophuset...Som vanligt kunde inte mobilkameran fånga de otroligt vackra solnedgångsfärgerna ordentligt.

Ett par ullvantar i som nu är på väg till en ny ägare.

Solstrålen rullade ihop sig på sängen. Så söt!

Frostade ur frysen vilket tog längre än beräknat. Kan bero på att jag av olika anledningar
inte har gjort det på ett par år och det var flera centimeters tjock is på sina ställen...

Frostig morgonpromenad...

...med lite närbilder.

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!