Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 8 november 2017

Tyvärr blev det ytterligare en natt med för lite sömn eftersom jag återigen blev störd av vägmaskinerna som höll på på våran gård...
Nu på kvällen är jag så trött att ögonen går i kors och det är svårt att skriva något vettigt.
Jag lyckades i alla fall städa klart vilket känns väldigt skönt.
Nu ser jag fram emot helgen som är fylld av en massa rolig sport; NHL-matcher i Stockholm, första slalomtävlingarna den här vintern, VM-playoff för fotbollslandslaget, Karjala Cup i ishockey...! Älskar helger som är fyllda med sport och handarbete😊

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!