Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 18 november 2017

Lördagsplock...

Idag blev jag klar med min virkade röda fönsterlöpa och kunde lägga den i sovrumsfönstret...



Nu ser det mycket bättre ut i sovrumsfönstret och jag ska bara lägga till en adventsljusstake och lite tomtar så blir det jul i det här fönstret också🎅!

Idag var också dagen då Vinterstudion äntligen drog igång för den här säsongen vilket är underbart!


Dock tycker jag inte att det är lika underbart att den bästa programledaren André Pops har lämnat Vinterstudion...han hör liksom hemma där och är så himla duktig och proffsig på att leda Vinterstudion och det är inte samma sak utan honom😔. Ibland är det svårt att gilla läget...

Normalt sett så ligger Kaxmörten alltid vid mina ben/fötter i soffan och myser, men idag gick han därifrån och lade sig i hallen...


Dock lade han sig lite lustigt, och jag skulle gärna ha velat fråga honom varför han lade sig så här med bakändan utanför biabädden...😉?

Annie

2 kommentarer:

  1. Vad fin remsan är! Funderar på om jag ska virka nåt liknande, tror vi har tappat bort remsan till köksfönstret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen pricken över i:et! Nu ska jag bara stoppa hundarna från att riva ner den...

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!