Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 27 mars 2015

TRÖTT och yr...

Idag har jag varit såå trött... Det har känts jobbigt hela veckan, och trots att jag är glad att jag fick mycket gjort igår så blev det nog för mycket. I eftermiddags började jag också känna mig yr så nu flyttar jag mig inte från soffan om jag inte måste... Tack och lov har jag kunnat brodera i alla fall så nu är jag nästan klar med mitt påskkort som jag ska skicka till mormor. Få se om jag kan fota det imorgon så ni får se hur det blev. Jag är nöjd i alla fall:)

Nu ska jag se om jag kan hålla mig vaken under Sveriges EM-kvalmatch i fotboll...

Annie

2 kommentarer:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!