Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 13 augusti 2014

Vi växer!

Efter mycket funderande hit och dit, så har jag till slut bestämt mig för att starta en separat julblogg vid sidan av Våran Lilla Vrå. Jag läste mycket julbloggar förra hösten och tyckte det var en underbart mysig värld där alla julgalna människor i landet kunde frossa i allt som hör till julen. En värld som jag blev sugen på att vara med i..! Men sedan kände jag att jag inte skulle ha tillräckligt med tid att julblogga runt julen så det kanske inte var något för mig.

Men nu har jag redan börjat längta till julen och jag måste bara få utlopp för de känslorna..! Och eftersom jag inte vill tråka ut er alla 'vanliga' människor med fyra månaders tjat om julen, så fick det bli en egen julblogg, Våran Lilla Julvrå!

Och idag har den premiär!

 http://varanlillajulvra.blogspot.se/
Jag kommer att fortsätta blogga här som vanligt, och hoppas att kunna skriva ett inlägg om dagen i fortsättning också. Det kommer att självklart att bli en del jul här också, men inte alls i samma utsträckning som i Julvrån.

Sedan måste jag bara nämna hur otroligt TACKSAM jag är att jag har en sådan underbar syrra som har ägnat uppåt tio timmar för att hjälpa mig komma igång med Våran Lilla Julvrå! Tack syrran, jag älskar dig!

Jag ser fram emot att dela en mysig höst och vinter med er både här i Våran Lilla Vrå och i Våran Lilla Julvrå!

Ha det bra,
 
Annie

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du startar en julblogg! Jag älskar att läsa julbloggar och få tips och idéer inför julen!
    Ser fram mot att följa dig!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är roligt att du hittar gläjen, och glädjen över julen är ju bara underbar, även mitt i sommaren:) jag ser fram emot mycket trevlig läsning i höst! Kram

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!