Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 24 augusti 2019

Liiite tidigt kanske...?


Till och med jag reagerade när jag var på Dollar Store och de REDAN hade tagit fram en del LED-julbelysning. Det fanns mycket fint att välja bland och hade jag haft pengar hade jag nog kunnat köpa några LED-ljusslingor. Risken är ju alltid att produkterna är slut när man vill handla dem närmare jul.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, lite för tidigt. Att det finns julsaker på Ullared är en annan sak, dit åker ju folk kanske en gång på hösten och vill kunna få tag på julsaker, men på Dollarstore borde de ha väntat minst en månad till!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med både dig och Johanna. Augusti är lite väl tidigt förutom på Ullared.

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!