Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 30 augusti 2019

💔

❤Bengt, jag, syrran och Simon förra julen
Det är sorg i vår familj.
Min svågers pappa Bengt har gått bort.

Själv lärde jag aldrig känna min farfar Axel eftersom jag bara var ett halvår när han gick bort, så Bengt har känts som en extra-farfar under alla de här åren sedan jag kom hem från England. Min svågers föräldrar har alltid varit en stor del av våra familjehögtider och vi träffades alltid allihopa på födelsedagar, Adventsfikat, jular mm.
Jag kämpar med orden just nu och det känns så meningslöst att försöka skriva blogginlägg mitt i allt det tråkiga... Sista gången jag träffade honom var i söndags, och då visste vi att slutet var nära. Jag skulle ha velat tacka honom för alla minnen och fina stunder och för att han alltid behandlade mig som en del i familjen (svågerns familj alltså), men det kändes fel att göra det då. Så jag får göra det nu  istället.

Tack fina Bengt för värmen och för minnena, och för att du gillade min rödkål och mina saffransbullar❤❤❤. 
Jag kommer att sakna dig💔.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!