Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 17 juli 2019

Väldigt trevlig överraskning

Idag dök det upp ett väldigt oväntat paket i brevlådan! Jag blev otroligt glad och förvånad när jag insåg att det var från KARIN som jag har testat virkmönster åt.


Det var ett par jättegosiga virkade sockor i mina favoritfärger...


...och lite tuggis till mina älsklingar som verkligen uppskattades❤❤❤.


Jag blev otroligt glad, överraskad och varm i hjärtat. Jag säger det kanske inte uttryckligen här på bloggen, men jag har väldigt svårt att lita på människor och förväntar mig alltid först och främst dåliga saker från andra människor. Jag tror jag har sett för mycket skit och råkat ut för mycket skit som gör mig väldigt cynisk och rädd för skadan som människor kan åstadkomma. Det är mindre än 10 människor i denna värld som jag VERKLIGEN litar på.
Därför går det rätt in i hjärtat när en annan människa faktiskt är så gullig mot mig och gör något så fint och omtänksamt utan baktankar och bara för att glädja mig. Att få det från sina närmaste familjemedlemmar är en sak; att få det från en fin och rar människa jag 'bara' har lärt känna på nätet och pratat lite med i telefon är något helt annat.
Jag kan inte säga att det får mig att ändra åsikter om människor i allmänhet, men det värmer i själen att det faktiskt fortfarande finns så snälla människor i världen❤. OCH som dessutom inte glömmer bort mina älskade hundar❤❤.
Tack Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!