Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 27 augusti 2017

Grattis Linnea!

Så idag firade vi min goa systerdotter Linnea eftersom hon har blivit hela 15 år gammal! Helt otroligt! Hon är verkligen världens goaste tjej; tuff men samtidigt med ett hjärta av guld <3! Precis en sådan dotter jag skulle velat haft om jag hade haft turen att få barn.

På eftermiddagen gick vi således över till syrran för lite födelsedagsfika, och Linnea - som har varit hemma hos mig och bakat mycket genom åren - hade gjort en jättefin födelsedagstårta:


Det blev också lite paketöppning.


Mina hundar tycker alltid det är lika trevligt att komma till syrran. De är alla väldigt hemmastadda där; speciellt Alfahanen som bodde med syrrans familj sitt första år. 
Solstrålen tycker det är jätteskoj att springa runt i deras stora (jämfört med mitt) hem och busa med de andra hundarna.  Nu börjar han dock bli så pass gammal att han faktiskt kan lägga sig ner och koppla av en stund; det hände aldrig förut. Då var det fullt ös i flera timmar vilket tröttade ut alla utom honom!


Alfahanen passar gärna på att njuta av deras uteplats och trädgård när vi är där, precis som han gillar att ligga på min balkong när det är bra väder, eller i hundgården när vi är där:)


Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!