Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 30 augusti 2017

Filmdejt

På morgonen var vi till hundgården en stund och Alfahanen vaktade sin tennisboll.

Jag aktiverar alltid Kaxmörten en stund innan jag lämnar honom och en av bröderna hemma för
gå till T. Den här gången var  det Kaxmörten som fick stanna hemma och
hålla Solstrålen sällskap.

Så fort vi kommer till T och hennes Lipton så väntar båda hundarna
på mat...

...som de båda slukar så fort den serveras.

Sedan sätter vi oss i vardagsrummet och hundarna väntar ivriga på sina extra goda godbitar...

...som T delar ut.

Vi vuxna håller oss till frukt, wasaknäcke och...

...cheese dippers som både vi och hundarna...

..älskar! Hundarna får alltid chansen att slicka ur den sista mjukosten, och idag hade
Alfahanen lagt sig på deras balkong så jag gick dit med plastbägaren.  

Sedan tog jag fram mitt handarbete, som för tillfället är ett par stickade sockor.

Idag tittade vi klart på Sagan om Ringen, och nästa gång börjar vi om med Jurassic Park
filmerna:)
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!