Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 8 december 2016

Julgodis

Idag har jag börjat göra julgodis. Det blev ischoklad och lakritsfudge. Lakritsfudgen har jag inte gjort förut men den smakade väldigt gott när jag provade en liten, liten bit:)
Varje år gör jag en massa julgodis till våran familj och varje år blir det alltid massor över. Jag har flera gånger försökt tänka att jag ska begränsa min godistillverkning men det är så roligt att göra julgodis så det är bara att inse att jag kommer alltid att göra för mycket julgodis:)
Jag har även planer på att göra vit tryffel med citron, marängfudge, knäck, chokladkola, rischoklad och citronkola.

Annie


2 kommentarer:

  1. I bet that will all be delicious. Making things to eat at Christmas is a lovely thing to do for friends and family. Hope all's well with you and the doggies :o)

    SvaraRadera
  2. Jag försöker också begränsa mig, men det går inget bra!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!