Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 18 maj 2014

Lugn söndag

Solen skiner när vi vaknar...

...ligger och läser en stund i sängen...

...jag och hundarna går en promenad i solskenet...

...tittar på ishockey och broderar...

...blir trött och sover en stund på soffan...

...går en sväng med hundarna...

...äter en god pastarätt á la Jamie Oliver...


...tittar på mera ishockey...

...bloggar en liten stund...

Det har varit en lugn och skön söndag i maj.

1 kommentar:

  1. Hej på er alla i "Er lilla vrå"! Det är otroligt kul och spännande, att följa livet i er lilla vrå! Idag var jag till min "lilla vrå", det vill säga jag var till Ann-Cari på varvet och hälsade på. På lördag stundar sjösättning, vilket är ovanlig sent, det har bara varit senare två gånger, vilken den ena är första sjösättning!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!