Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 26 juni 2021

 Idag har jag varit ganska trött och det har blivit en lugn dag. Jag broderade lite grann på eftermiddagen och på kvällen när sextonsdels-finalerna började i fotbolls-em så blev det virkning på min sommartopp. Jag har inte så mycket framsteg att visa dock eftersom jag bestämde mig för att repa upp en del. Jag tycker det är så svårt att få till rätt storlek när man ska virka/sticka kläder och så var det även i detta fall. När jag prövade överdelen på toppen så insåg jag att den skulle bli för stor så det var bara att repa upp en bit. Nu känns det som om jag har fått till storleken bättre, och nu vet jag dessutom vilken storlek jag ska virka efter om jag gör flera varianter på denna topp. Och det är nog ganska troligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!