Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 19 januari 2021

Bilder från de senaste dagarna

 Trots att jag har haft mensen nu i ett antal dagar, och haft magvärk och inte någon lust att göra någonting förutom att ligga på soffan med min värmedyna...så har det blivit några ögonblick som blev förevigade med mobilkameran.

I lördags firade vi min mamma som fyllde år i början på månaden och mamma bjöd på födelsedagsfika.

Som vanligt gick jag en sväng i mammas lägenhet och beundrade hennes korsstygnstavlor.

Jag fick ju en begagnad Ipad av syrran i höstas och JAG ÄLSKAR DEN! I julklapp fick jag dessutom ett perfekt ställ åt den, så nu använder jag den varje dag för att till exempel läsa tidningar, läsa mönster eller titta på sport. Den är perfekt att ha med mig i sängen när jag inte kan somna på natten och ligga och titta på ishockey etc.

Jag och hundarna har njutit av snön. Det är perfekt träning att springa i snön...

...och söka efter godis i snön är en annan populär aktivitet.

Lika söt som vanligt!

Idag gick jag till vårat köpcentrum, och med bra musik i hörlurarna, vackra snöiga omgivningar och ett lätt snöfall i luften så kändes livet rätt ok för stunden.


2 kommentarer:

  1. Great photos. Thanks for sharing. I love the 2nd pic of the dog with his little tongue out. Adorable!!

    SvaraRadera
  2. Mysiga foton <3
    Här har det regnat konstant i två dagar nu och snön är borta men jag är så tacksam att vi faktiskt fick fem vinterdagar i år <3

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!