Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 29 januari 2021

Senaste dagarna i bilder


Jag har blivit en riktig skärmjunkie😁! Nu när jag har en bättre mobiltelefon OCH en surfplatta så kan jag titta på sport på telefonen samtidigt som jag läser ett stickmönster på surfplattan; I love it! Känner mig så sjukt modern för en gångs skull😂

Det är löptikar i farten och Kaxmörten är uppskruvad och piper dagarna i ända...!
Och gör allt för att kunna stirra ut genom fönstren och spana på snygga fyrbenta tjejer...

Ingen är gladare än jag när han till slut somnar en stund och jag kan få lite lugn och ro...

Jag har äntligen stickat klart mitt första par av Järbo Garns Julvante 2020. Efter mycket problem med storlek och garn och mönster mm...

...fick jag äntligen till dem! Sååå nöjd och redo att sticka flera par. Jag ska bara sticka klart en annat vantmönster som jag var tvungen att testa idag...😁

Älskar att ta kort på mina älskade grabbar, och speciellt om jag kan få dem att vara med på samma bild😍. Det är helt sjukt hur mycket kärlek som kan rymmas i hjärtat för dessa fyrbenta varelser🐾💓🐾.


När vi var ute idag så var det ett sådant mysigt snöfall och jag njöt för fulla muggar.


Det blev en extra lång promenad så jag kunde njuta av snöflingorna som sakta föll ner över oss, OCH trötta ut min kärlekskranka Kaxmört.





1 kommentar:

  1. Ohhh I just love the photo of your dog sitting up. Adorable. Glad to hear you are figuring out your new phone better.

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!