Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 14 februari 2019

Min Frida's Flowers resa del 9

Idag fortsatte jag att virka ihop hexagonerna. Jag har haft delarna liggande i rätt ordning på mitt matbord, så när jag ska virka ihop delarna så har jag fäst ihop de olika hexagonernas sidor med stickmarkörer för att vara säker på att det blir rätt vid ihopvirkningen.


Det blir så himla snyggt att virka ihop delarna med svart, även fast det är jättesvårt att se vad jag håller på med och jag får anstränga mina stackars ögon en hel del.


Jag har bestämt mig för att de 4 sista hexagonerna blir från den tredje delen Bird of Paradise.


Nu på kvällen har jag virkat på dem men har faktiskt gjort en liten färg-förändring från ursprungsmönstret. Men vad det är får ni se nästa gång😊.

Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!