Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 19 februari 2018

Mina fina sötnosar😍

Idag tog jag sovmorgon från OS eftersom jag inte tyckte det var så mycket intressanta sporter
 på dagens program, och jag behövde verkligen en sovmorgon...!
På förmiddagspromenaden tog jag sedan några jättefina bilder av Alfahanen när han vilade bland snödrivorna😍!


På kvällen testade jag att göra en grön ärtsoppa till middag efter ett recept från underbaraclaras.se/ . Jag älskar ju gröna ärtor så jag tänkte att trots att jag inte är så förtjust i soppor, så kanske jag skulle kunna gilla den här...och den var ju både billig och lätt att göra. I slutändan var den OK, men det är inte något jag kommer att göra igen tror jag..

Hursomhelst, medan jag var i köket så lade sig hundarna till rätta i soffan, och när jag kom in i vardagsrummet låg de båda och sov och hade kurat ihop sig vid min hög av härliga virkprojekt😊.


Helt klart är det inte bara jag som gillar virkning här hemma😀


Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!