Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 20 februari 2018

❤De allra finaste vänner❤

Mitt hjärta är tungt ikväll.

Jag har precis fått reda på att ännu en av Alfahanens bästa vänner har somnat in💔

Alfahanen, Lipton och Rut var bästa vänner under ett årtionde.. De lekte i hundgårdar, gick sommarpromenader, hälsade på hos varandra och hade alltid roligt tillsammans.

❤Alfahanen, Rut och Lipton❤
De senaste åren har de inte umgåtts så mycket alla tre, men varje gång de sågs så märkte man hur glada de blev av att träffa varandra. Svansarna gick och det blev nospussar och glada miner från alla.


Men i höstas fick vi tyvärr ta farväl av vår fina vän Lipton och nu har även den underbara Rut lämnat oss💔. Den absolut snällaste och raraste hund du kan tänka dig. En ängel i hundskrud❤.

Den sista gången de var tillsammans var i somras och jag passade då på att ta kort på dem. Jag hade väl en känsla av att det kanske inte skulle bli så många fler tillfällen när de gamla vännerna var samlade; i alla fall inte på denna jord.

Och så blev det tyvärr.


Himlen har idag fått en ny underbar ängel. 
Jag kramar om min älskade Alfahane extra mycket och är så innerligt tacksam för varje dag jag får med honom.
💔Den siste kvar💔


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!