Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 27 februari 2015

Teknikstrul...IGEN!

Det senaste dygnet har det varit väldigt jobbigt och frustrerande här i Våran Lilla Vrå! Efter senaste teknikstrulet här så skickade Comhem ett nytt modem till mig, och igår skulle det installeras. Tyvärr fungerade det inte alls, och det slutade med att jag inte hade något internet och ingen fungerade hemtelefon. Och utan pengar att ringa för på mobilen så hade jag ingen möjlighet att ringa överhuvudtaget och ingen möjlighet att komma in på internetbanken och ingen möjlighet att blogga eller läsa mina favoritbloggar. Så fortsatte det idag, och jag saknade verkligen min morgonrutin då jag kravlar mig ur sängen när jag vaknar och slår mig ner i soffan och tar fram datorn och kollar mina favoritbloggar och läser sportnyheter mm medans jag vaknar till liv. Således kände jag mig VÄLDIGT frustrerad och begränsad under dagen och på kvällen kom syrran över och hjälpte mig att byta tillbaka till det gamla modemet. Då äntligen kunde jag använda telefonen och nätet igen! Comhem skulle skicka ett nytt modem, men jag är inte direkt sugen på att försöka installera det...

Mitt i all frustration har jag försökt att brodera vidare - tack och lov har tvn fortfarande fungerat och kunnat hålla mig sällskap när jag broderar. Så här långt har jag kommit...

 
...och även om hunden ska föreställa en Jack Russell så blir den mer och mer lik min egen fyrbenta sötnos!
 
 
Annie 

2 kommentarer:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!