Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 28 juli 2021

 Nu när jag har längtat efter OS såå länge så vill jag helst BARA sitta framför tvn i två veckor och se så mycket sport som jag bara kan...men tyvärr kommer annat emellan ibland. De senaste dagarna har jag haft en del annat som jag har varit tvungen att göra, vilket i sin tur leder till att jag har fullt sjå att titta ikapp på allt. För det måste jag; allt spelas in och sedan snabbspolar jag igenom sånt som inte intresserar mig så mycket, typ boxning eller judo eller surfing. Men de närmaste dagarna vill jag inte göra något annat än att titta på OS, handarbeta och gå ut med hundarna. Kommer väl att fungera sådär.

Det tråkiga är ju att det har gått dåligt för Sverige hittills och ingen tävlande har ens varit i närheten av medalj. Bäst har det gått i  de pågående lagsporterna än så länge, men vi får väl hoppas att bättre tider väntar i de andra sporterna. Just nu känns det som om det är omöjligt för svenskar att vinna OS-medaljer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!