Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 23 juli 2021

 Haha, jag skrattade lite åt mig själv när jag tidigt i morse masade mig upp ur sängen och satte på tvn...och insåg att det inte var något OS på tvn...eftersom det inte börjar ordentligt förrän i natt😳😂. Snopet värre att jag inte hade bättre koll...men ändå ganska skönt att gå och lägga sig igen, haha. Få se hur tidigt jag orkar upp i morgon.... 

Vi gick långpromenad idag i alla fall och både jag och hundarna sov gott på soffan efteråt.


Solstrålen låg och kollade in mig...undrar vad han tänker...?!


Tittade på delar av OS-invigningen. Tycker allmänt sett att invigningar etc är alldeles för långrandiga och tråkiga men att se OS-elden tändas är ju ändå ganska häftigt.



1 kommentar:

  1. Agnes gratäng är supergod!

    https://www.ica.se/recept/agnes-gratang-624385/

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!