Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 28 augusti 2017

Tvättdag

Idag vaknade jag trött och med huvudvärk så jag var inte så jättepigg på att tvätta på eftermiddagen. Men jag sänkte nivån ett steg och tvättade lite färre omgångar så jag slapp att stressa. Dessutom tog jag det lugnt i soffan emellan varven till tvättstugan, och bestämde mig för att skjuta på dammsugningen tills imorgon.

Som vanligt när jag tvättar så hittade Solstrålen nya favoritliggplatser:) Dagens val var att försöka lägga sig i en av kassarna som jag använder för att frakta tvätten i till och från tvättstugan.


Jag tyckte inte det såg särskilt skönt ut, men jag har för länge sen insett att mina och hundarnas åsikter om vad som är bekvämt skiljer sig markant från varandra!
Roligt såg det ut i alla fall:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!