Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 19 juni 2019

Aziza

I morgon fyller jag år så idag var jag tvungen att baka något att bjuda på i morgon, samt städa bort de senaste hundhåren mm. Jag hade tyvärr huvudvärk större delen av dagen så det var viktigt att även finna tid för vila och virkning.


Turligt nog så släpptes 5:e delen av AZIZA MANDALA CAL idag så jag virkade vidare på den duken. När jag började med den för fem veckor sedan så var tanken att jag skulle kombinera benvitt och olika rosa färger genom att börja med benvitt i mitten och sedan låta duken bli mer och mer rosa utåt kanterna.
Jag har hittills varit osäker på om det verkligen har funkat, och hur jag skulle kombinera färgerna och mönstret för att få den önskade effekten, men nu börjar jag faktisk bli nöjd och har förhoppningar om att duken och färgerna kommer att bli ungefär som jag tänkt mig😊.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!