Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 19 december 2018

Winter wonderland!



Snön har legat kvar tack och lov och jag gick en ny promenad med Solstrålen idag för att motionera honom och ta lite kort på den magiskt vackra naturen.
Den här gången hade jag med mig en powerbank så mobilbatteriet höll lite bättre.
Det finns en skogsdunge nära oss som alltid är mysig att gå igenom och den är lika mysig vilken tid på året det än är. Fast allra mysigast är den nu, när snön täcker alla grenar och träd och det ser ut som om man är mitt i Narnia!





Medan jag har julstökat i köket ikväll så har snön singlat ner från himlen och det har varit en fröjd att titta ut genom fönstret! Vad jag älskar snö!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!